czwartek, 7 lutego 2013

Złamana ręka :c

Byłam dzisiaj na prześwietleniu i okazało się,że mam lekko złamaną rękę. Założyli mi gips na 3tygodnie. ;c
Jest to niestety prawa ręka... Jestem praworęczna,dlatego trudno mi jest wszystko robić lewą ręką. 
Próbowałam też coś napisać na kartce,bo chciałam zobaczyć czy dam radę,ale jak pisze to mnie boli ręka w tym pęknięciu. 
Jeszcze trzy dni i do szkoły :c Odzwyczaiłam się od wczesnego wstawania. A do końca ferii nie mogę nigdzie wyjść,bo mam rękę w gipsie.Normalnie super (mam nadzieje,że wyczuliście ten sarkazm). Dzisiaj miałam iść na lodowisko z przyjaciółmi,ale pojechałam na pogotowie :c
A Wy macie ferie czy jeszcze nie? A może już Wam się skończyły? 

7 komentarzy:

  1. zdjęcia robię aparatem Nikon Coolpix S570 ;)

    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja mam tak jak ty , zaraz mi się kończą . A i współczuje złamanej ręki :( Zapraszam : my-life-itp.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. współczuję . fajny blog. będę często wpadać

    OdpowiedzUsuń
  4. Niestety ferie mi się skończyły już 2tyg temu :(
    Trzymaj się, i wracaj do zdrowia :)

    OdpowiedzUsuń
  5. mi też ferie niedługo się kończą... :(
    przykro mi z tą ręką... nie dość że ferie, to jeszcze prawa!
    ale dasz radę. :)
    obserwuję, wpadniesz do mnie? : http://photobooklovelife.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  6. super blog . obserwujemy ? Jak to zrobisz napisz mi komentarza a ja zrobię ten sam gest ♥
    gliniankaa.blogspot.com
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. dzisiaj się zaczęły
    zdrowiej :( szkoda z tą ręką :(
    laastdaaay.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz on wiele dla mnie znaczy :3