środa, 6 lutego 2013

Snowboard

Od dawna chciałam nauczyć się jeździć na snowbordzie. I dzisiaj mnie tata zabrał.
Wykupił jedną godzinę z instruktorem i on mi wszystko wytłumaczył,a potem poszedł,a ja zostałam trenować,bo chciałam umieć jeździć.  No i kilka razy się przewróciłam i stało mi się coś z nadgarstkiem. Boli mnie,moja mama mówi,że może to być lekkie stłuczenie,a jak do jutra mi nie przejdzie to pojedziemy na pogotowie robić prześwietlenie. A ja chciałam się dzisiaj nauczyć jeździć . Przez 3 godziny nie za wiele się nauczyłam. Chciałabym,aby z tą ręką nic nie było, bo chce podczas tej zimy jeszcze raz tam pojechać i dalej się uczyć! 
A teraz na ręce mam bandaż uciskowy ;cc


A Wy wolicie narty czy snowboard ? 

2 komentarze:

  1. oby Ci przeszło ;o
    Co wolę bo ani na tym ani na tym nie jeździłam, ale jakbym miała wybór to snowboard :D
    http://laastdaaay.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też bym wolała na snowboardzie ale jeżdzę na nartach :c
    No i trzymam kciuki, żeby to nie było nic poważnego :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz on wiele dla mnie znaczy :3