sobota, 9 lutego 2013

Podsumowanie ferii

Od poniedziałku do szkoły :c Wstawanie o 7 albo nawet wcześniej i wracanie około 14/15. Trzeba będzie się znowu przyzwyczaić. 

Teraz zrobię Wam mały skrót co robiłam w ferie : 
poniedziałek - byłam z mamą na zakupach,kupiłam sobie kurtkę i sweter.
wtorek- pojechałam do przyjaciółki i byłyśmy na sankach ♥
środa - byłam w kinie na filmie ''Bejbi Blues''
czwartek - byłam w kinie na filmie ''Podejrzani Zakochani''
piątek- spotkałam się z przyjaciółkami w galerii
sobota- spędziłam w domu
niedziela - byłam u dziadka,ponieważ miał urodziny
poniedziałek- siedziałam w domu
wtorek- siedziałam w domu,ponieważ wyjazd na snowboard nie wypalił i pojechaliśmy następnego dnia
środa- pojechałam na snowboard gdzie złamałam rękę
czwartek- pogotowie,szpital (zakładali mi gips)
piątek- spotkałam się z dwoma przyjaciółkami na spacerze
sobota- spędziłam w domu
niedziela- będę siedzieć w domu




zdjęcia ze spaceru ♥

4 komentarze:

  1. Wow! Dużo rzeczy zrobiłaś w ferie :) Ja przez pierwszy tydzień leżałam chora w łóżku :(
    Szkoda, że złamałaś rękę.. POWROTU DO ZDROWIA :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak jak pisałam, powrotu do zdrowia, a ferie fajnie spędzone. Ja na szczęście dopiero zaczynam :D.
    http://laastdaaay.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne ferie :D Oprócz tego szpitala xd
    zapraszam: http://whatmakesyoubeautiful.blogujaca.pl/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz on wiele dla mnie znaczy :3