wtorek, 5 lutego 2013

Nie akceptuje siebie

Ostatnio dziwnie się czuję.Nie chodzi o to,że jestem chora. Źle czuję się w swoim ciele. Nie mogę siebie zaakceptować. Coraz mniej patrzę w lustro... 
Wcześniej sądziłam,że jestem ładna.Lubiłam pozować,lubiłam jak ktoś mi robił zdjęcia.
Dużo osób powtarza mi,że jestem ładna.Chłopaki z mojej klasy i poza nią, dziewczyny powtarzają,że mi zazdroszczą urody i mają przeze mnie wady.Kiedy wrócę do domu i spojrzę w lustro zadaję sobie pytanie: ''Czego one mi zazdroszczą?''. Nie znam odpowiedzi na to pytanie.Nie mogę przyzwyczaić się do swojego ciała.Nie lubię patrzeć na swoją twarz.
Znajduję w sobie coraz więcej wad.
Sądzę,że jestem gruba (ważę 45kg przy wzroście 160cm).
Ostatnio usunęłam wszystkie moje zdjęcia z facebook'a.
Sądzę,że to są jakieś młodzieńcze hormony, które mam nadzieje mi minął.
Walczę z tym aby zaakceptować siebie taką jaka jestem!




6 komentarzy:

  1. Ja mam to samo ;/ Nie lb siebie taką jaką jestem, ale staram sie zaakceptować siebie ;)
    Teraz kiedy o tym myslę... to w ogóle nie obchodzi mnie zdanie innych ludzi... niech sobie mówią co chcą ;]
    Pozdro

    OdpowiedzUsuń
  2. Czuję dokładnie to samo :( Tylko niestety mi nikt nie mówi, że jestem ładna. Bo nie jestem. Też uważam, że jestem gruba. Waże 56 kg a wzrost 175 ;/
    Staram się akceptować siebie. Nie słucham uwag innych...

    OdpowiedzUsuń
  3. No wiesz każdy jest jaki jest i przywiązuje do urody mniejszą ub większa wartość.
    Moim zdaniem uroda nie jest ważniejsza i akceptuj siebie jaka jesteś, bo tak zostałaś stworzona.
    Wiem, wiem gadki 10 latki.
    Ja PODOBNO jestem ładna, ale co z tego? Nie potrzebuje tego do życia. A jak mnie komentują to nie zwracam na to uwagi.
    Życzę ci, żebyś siebie akceptowała jaką jesteś- trzymaj się.
    Pozdrawiam Ola ; >

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja w ciagu 2miesiecy schudlam 7kilo:)
    zapraszam do mnie:)http://solidaryexpensivee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja mam podobnie. Uważam się za grubą, choć wszyscy uważają, że jestem szczupła. W każdym razie muszę się czuć ze sobą dobrze, więc narzuciłam sobie mocniejszą dietę i ćwiczenia.
    zapraszam do mnie http://podziekujswiatu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja też tak mam, ale to każdy może tak mieć. Jeżeli coś nam się nie podoba warto to zmienić :) Proponuję, żebyś dała swoje zdjęcie. Nikt Cię nie zna i możemy ocenić obiektywnie, zobaczysz co ludzie o tobie sądzą :D
    http://laastdaaay.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz on wiele dla mnie znaczy :3