wtorek, 12 lutego 2013

Szkoła

A więc chodzę już do szkoły i mam teraz mniej czasu,dlatego notki będą pojawiać się dwa razy w tygodniu. Zależy jak będzie z moim czasem. U mnie teraz nic ciekawego się nie dzieje,czekam aż moja ręka wyzdrowieje(mam w gipsie). Jaka w szkole była sensacja w poniedziałek,że mam gips. hahahahaha. wszyscy się na mnie rzucili. kocham tych wariatów.
U mnie w szkole nie ma w tym roku poczty walentynkowej :c nie wiem dlaczego.Możliwe,że wróciliśmy do szkoły 11 lutego i w trzy dni mało by się uzbierało.
kocham go,a to zdjęcie jest zajebiste ♥

Szukam chętnych do wykonania nagłówka na moim blogu.Osobę uzdolnioną proszę o kontakt na email : this.secretgirl@onet.pl DZIĘKUJĘ .

6 komentarzy:

  1. Polecam ci Szablonownicę :) Po prostu wpisz w google: szablonownica i wybierz pierwszy link. Dalej jest regulamin z instrukcją :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja mam ferie <333
    Zajebista notka.
    Zayn *__*

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeszcze raz po raz chyba setny. Zdrowia, bo się przyda. Jak ja miałam skręconą rękę też koło mnie skakali :D
    http://laastdaaay.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie zmam twojego bólu bo nigdy nie miałam nic w gipsie :).
    Obserwuję i zapraszam do siebie, u mnie konkurs na kolczyki!
    _________________
    RachelBennington.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. ładny nagłówek przecież

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajnie prowadzisz bloga, bardzo czytelny i wyrazisty:) fajne zdjęcia, prowadź go dalej :) będę zaglądać :)
    http://themysia.blogspot.com/ ---> zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz on wiele dla mnie znaczy :3