piątek, 28 czerwca 2013

Wakacje!

Tak jak na każdym blogu posty są podobne i ja również chciałam trochę napisać.
Tak się cieszę,że są wakacje odpocznę od szkoły,nauki i tych niektórych twarzy których tak nie lubię.Już dzisiaj po zakończeniu szkoły razem z przyjaciółmi wyruszyłam do galerii jak zwykle się tam wygłupialiśmy i było bardzo pozytywnie.Trochę moich wakacje pewnie spędzę na zwykłym lenistwie,ale nie zamierzam spędzać tak każdego dnia!Mam mnóstwo planów i postanowień.W tym roku wpadłam na coś oryginalnego. Postanowiłam założyć zeszyt i w nim opisać każdy dzień wakacji.Myślę,że to dobry pomysł i zostanie na dłużej <3

Średnia w tym roku nie jest powalająca,ale też nie najgorsza :)
- 4,5 

Ostatnio trochę zmieniło się w moim życiu :)
Usunęłam twitter'a .Jest mi teraz ciężko,ponieważ przyzwyczaiłam się,że piszę w nim co się teraz dzieje,jak się czuję.A teraz? Trzymam to wszystko w mojej głowie.

W ostatnich dniach byłam z moją mamą na zakupach i kupiliśmy bardzo dużo nowych ubrań :3 Uzupełniłam moją szafę wszelkimi brakami.

NIEDŁUGO USUWAM BLOGA :))))))))))))))))

3 komentarze:

  1. Szkoda, ze masz takie plany co do tego bloga.

    OdpowiedzUsuń
  2. oj nie usuwaj bloga ! czemu to robisz? dopiero dziś się na niego natknęłam i zamierzam przeczytać wszystkie notki.
    zapraszam do mnie / runwaay.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Nominowałam cię do Liebster Blog Award, jeżeli chcesz wziąć udział wejdź na mój blog i odbierz pytania dla siebie : http://conffetteria.blogspot.com/
    Może to cię przekona do pozostania na blogu :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz on wiele dla mnie znaczy :3