sobota, 15 czerwca 2013

Tumblr

Hei!
dzisiaj post na temat tumblr,nie wiem czy będzie to post tematyczny,ale raczej nie.
Co to tumblr?
tumblr to strona/blog na którym wstawiasz zdjęcia.Dzięki nimi można wyrazić w jakim jesteśmy stanie,co bardzo mi się podoba :3 Lubię na nim przebywać,często wchodzę i dodaje gify lub zdjęcia które mi się podobają.

ZAPRASZAM WAS NA MOJEGO TUMBLR'A : http://dependent-monster.tumblr.com/
obserwujcie :3


Przepraszam,że tak rzadko dodaję posty,ale wiecie zakończenie roku i mnóstwo popraw.W poniedziałek będę poprawiała się z niemieckiego,a we wtorek powie nam oceny z fizyki i na lekcji będzie można się poprawić.
I ja w środę już nie idę,ponieważ oceny wystawione,czyli zaczynają mi się wakacje.
Myślę,że zrobię post w którym opiszę moje plany na wakacje.
Jeszcze dzisiaj pobawię się trochę wyglądem bloga i wieczorem dodam drugi post.Mam nadzieje,że się cieszycie :3


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz on wiele dla mnie znaczy :3